Με ανακοίνωση του στην προσωπική του σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος της Τ.Κ. Καμάρας Θεόδωρος Μπούρας αναφέρει:
![]()
![]()
Χθες το βράδυ, η Καμάρα και τα γύρω χωριά της Μεγαλόπολης υπέστησαν για άλλη μια φορά κλοπή. Η πλήρης έλλειψη αστυνόμευσης, η αδιαφορία της Δημοτικής Αρχής, αλλά και η εγκατάλειψη από την περιφέρεια και το ΑΤ Μεγαλοπολεως και Τριπολεως , έχουν φέρει αυτήν την κατάσταση στο απροχώρητο. Απαιτούμε άμεση παρέμβαση.
Ή ένωση προέδρων Δήμου Μεγαλοπολης που είναι ;;; Έχουν καταθέσει κάποιο πρόγραμμα στον Δήμο Μεγαλοπολης σχετικά με τις κλοπές ώστε να βρεθεί κάποια λύση ;; Και αν ναι να κοινοποιηθεί το έγγραφο. Η κοιτούν και σφυρίζουν αδιάφορα;
Δείτε την σχετική αναφορά:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100069894221163&locale=el_GR
