Σε κλίμα έντασης εξελίχθηκε η συζήτηση για τα σοβαρά προβλήματα του οδικού δικτύου της Γορτυνίας. Μετά τις πρώτες τοποθετήσεις, οι κάτοικοι και επαγγελματίες της περιοχής που παρακολουθούσαν τη συνεδρίαση αντέδρασαν έντονα, με φωνές και ζητώντας σαφείς απαντήσεις.
Οι πολίτες εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για την κατάσταση των δρόμων και ζήτησαν να πληροφορηθούν πόσο θα διαρκέσουν οι εργασίες και η επικαιροποίηση των σχετικών μελετών, τονίζοντας ότι η πολύμηνη ταλαιπωρία έχει σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα και την τοπική οικονομία.
«Εμείς πληρώνουμε φόρους, αλλά δεν έχουμε δρόμους», φώναζαν οι συγκεντρωμένοι, εκφράζοντας την απογοήτευσή τους για τις καθυστερήσεις. Παράλληλα, επαγγελματίες της περιοχής προειδοποίησαν ότι η κατάσταση έχει φτάσει σε οριακό σημείο, λέγοντας πως «θα κλείσουμε τα μαγαζιά μας, κάτι πρέπει να κάνουμε γι’ αυτό».
Μάλιστα, ακούστηκαν προτάσεις για δυναμικές κινητοποιήσεις, με πολίτες να ζητούν να μεταβούν όλοι μαζί στη Βουλή, παρουσία του κ. Μανδρώνη και του Περιφερειάρχη κ. Πτωχού, προκειμένου να αναδείξουν το πρόβλημα στην κεντρική πολιτική σκηνή.
Ιδιαίτερα φορτισμένη ήταν η στιγμή που πολίτης απευθυνόμενος στους αρμόδιους δήλωσε: «Αν πεθάνει ένας άνθρωπος, έχετε ευθύνη», αναφερόμενος στην επικινδυνότητα του οδικού δικτύου.
Μετά την έντονη αντιπαράθεση και τις συνεχείς διαμαρτυρίες, ο πρόεδρος του ΠΣ Μανώλης Σκαντζός διέκοψε προσωρινά τη διαδικασία, ζητώντας πεντάλεπτο διάλειμμα, προκειμένου να εκτονωθεί η ένταση και να συνεχιστεί η συζήτηση.
Η Γορτυνία θα παραμείνει στην πρώτη γραμμή μέχρι να βρεθεί λύση οριστική, ασφαλής και σύγχρονη, γιατί η υπομονή μας αυτή τη φορά τελείωσε, είπε ο δήμαρχος Γορτυνίας Ευστάθιος Κούλης στην παρέμβαση του στο Περιφερειακό Συμβούλιο.
Καθημερινά απολογούμαι στους πολίτες για την κατάσταση του δρόμου, είπε ο κ. Κούλης. Η κυβέρνηση οφείλει άμεσα να εξασφαλίσει τους αναγκαίους πόρους και να προχωρήσει σε συνολική λύση, Καλούμε όλους στα Τρόπαια με ενότητα και αποφασιστικότητα, τόνισε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Γορτυνίας.
Παρέμβαση στη συνεδρίση έκανε η Παγγορτυνιακή Ένωση όπου έθεσε την Περιφέρεια προ των ευθυνών της. Όλα τα στοιχεία δείχνουν ως υπεύθυνη την Περιφέρεια. Η Παγγορτυνιακή κατέθεσε πρόταση 8 σημείων η οποία έγινε αποδεκτή από το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Όπως έκαναν γνωστό θα συμμετάσχουν την Κυριακή στο κάλεσμα του Δήμου Γορτυνίας, στα Τρόπαια και θα προτείνουν κινητοποιήσεις στα διόδια της Νεστάνης και στο Υπουργείο Υποδομών.
Δεν περισσεύει κανένας, χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς διαφοροποιήσεις, είναι η μοναδική ευκαιρία η Γορτύνιοι να δείξουν την δύναμη τους, επισημαίνουν.
Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός αναγνώρισε ότι η Περιφέρεια έχει ευθύνη απέναντι στους πολίτες για την κατάσταση του οδικού δικτύου, επισημαίνοντας ωστόσο ότι δεν διαθέτει τους απαιτούμενους πόρους για την οριστική αντιμετώπιση ενός προβλήματος που χαρακτήρισε χρόνιο. Παράλληλα, σημείωσε ότι μεγάλο μέρος των ζητημάτων που τέθηκαν αφορά το εθνικό οδικό δίκτυο, η αρμοδιότητα του οποίου ανήκει στην κεντρική διοίκηση.
Πηγή πληροφ.: www.kalimera-arkadia.gr
