Πολιτική εκδήλωση με την «Ομάδα Αλήθειας» και τον Βορίδη από την ΔΕΕΠ Αρκαδίας στην Τρίπολη

Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή στελεχών και φίλων της Νέας Δημοκρατίας πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στο Villagio στην Τρίπολη η πολιτική εκδήλωση που διοργάνωσε η ΔΕΕΠ Αρκαδίας, με θέμα τον δημόσιο διάλογο, την πολιτική επικαιρότητα και τις προκλήσεις της επόμενης περιόδου.

Μάκης Βορίδης: Είχα τη χαρά να βρεθώ στην Τρίπολη, μαζί με τα παιδιά της Ομάδας Αλήθειας, στην εκδήλωση που διοργάνωσε η ΔΕΕΠ Αρκαδίας της ΝΔ. Συζητήσαμε για τη μάχη των ιδεών, τα fake news και τη σημασία της πολιτικής αντιπαράθεσης με επιχειρήματα απέναντι στην παραπληροφόρηση.

Κώστας Βλάσης: Στην εποχή των fake news, τα μέλη της «Ομάδας Αλήθειας» κάνουν πραγματικά εξαιρετική δουλειά συμβάλλοντας, μέσα από τον έλεγχο και την τεκμηρίωση των πληροφοριών, στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και στην ενίσχυση της ενημέρωσης των πολιτών.

Χθες η συζήτηση επικεντρώθηκε στον δημόσιο διάλογο, την πολιτική επικαιρότητα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η ενημέρωση και η επικοινωνία με τους πολίτες. Μαζί και ο υπουργός Μάκης Βορίδης.

Συγχαρητήρια στην ΔΕΕΠ Αρκαδίας για την άψογη διοργάνωση.

Βάλια Μαυραιδοπούλου: Μια δυνατή πολιτική βραδιά στην Αρκαδία!

Ευχαριστούμε την Ομάδα Αλήθειας και τον Μάκη Βορίδη για την παρουσία τους και τον ουσιαστικό διάλογο. Η μεγάλη συμμετοχή του κόσμου μάς δίνει δύναμη να συνεχίσουμε ακόμη πιο δυναμικά.

Συνεχίζουμε μαζί!

Περικλής Μαντάς: Στην Τρίπολη, στην ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση της ΔΕΕΠ Αρκαδίας, είχα τη χαρά να βρεθώ μαζί με στελέχη και φίλους της παράταξής μας, παρουσία του πρ. Υπουργού Μάκης Βορίδης, της Ομάδα Αλήθειας και του Υφυπουργού Παιδείας Κώστας Βλάσης (Kostas Vlasis).

Μέσα από έναν ουσιαστικό και ανοιχτό διάλογο αναδείχθηκε η σημασία της πολιτικής που βασίζεται στα πραγματικά δεδομένα, στα αποτελέσματα και στην αλήθεια, απέναντι στην παραπληροφόρηση, τον λαϊκισμό και την εύκολη καταγγελία.

Η Νέα Δημοκρατία συνεχίζει να πορεύεται με σταθερότητα, σοβαρότητα και ξεκάθαρο σχέδιο για την Ελλάδα του αύριο. Και αυτό το μήνυμα γίνεται ακόμη πιο ισχυρό όταν συζητείται απευθείας με τους πολίτες, χωρίς φίλτρα και χωρίς υπεκφυγές.

Θερμά συγχαρητήρια στην Πρόεδρο της ΔΕΕΠ Αρκαδίας, σε όλα τα μέλη της οργάνωσης για την άρτια διοργάνωση και σε όλους όσοι συμμετείχαν σε μια βραδιά με ουσία, πολιτικό προβληματισμό και αισιοδοξία για το μέλλον.

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα
Μοιράσου